گروه پویا دام همگام

بررسی ساختار انواع کنسانتره طیور

دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶ ب.ظ

کنسانتره طیور نوعی دان آسیاب شده است که بخشی از جیره نهایی را شامل می شود و علاوه بر داشتن مقادیر قابل توجهی از انرژی و پروتئین، منبع عمده تامین نیازهای ویتامینی، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری و به احتمال زیاد انواع آنزیم ها و مواد افزودنی دیگر است. در حقیقت کنسانتره طیور توسط یک پرورش دهنده برای تقویت و تکمیل زنجیره غذایی پرندگان به کار گرفته می شود. مرغدار با به کارگیری کنسانتره طیور و با دانستن جیره پیشنهاد شده توسط کارخانه شروع به مخلوط کردن این محصول با نهاده هایی نظیر ذرت، کنجاله سویا و گندم و ... می کند و بدون نیاز به افزودنی ها خاص و گران قیمت نظیر متیونین، لیزین، دی کلسیم فسفات حداکثر بهره برداری را از این محصول می کند.

ساختار کنسانتره طیور برای برخی از پرورش دهندگان اهمیت دارد. حقیقت این است که هر کارخانه ای یک فرمول ویژه برای تولید کنسانتره طیور خود دارد و نمی توان یک دستور کلی برای ترکیبات موجود در کنسانتره طیور ارائه داد. اما مطمئن باشید که اگر یک کنسانتره طیور مرغوب را خریداری کنید از مواد مغذی و تقویت کننده تشکیل شده است. برای بررسی ترکیبات هر کنسانتره طیور می توانند اطلاعات مندرج روی بسته بندی آن را مطالعه نمایید. 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی