گروه پویا دام همگام

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

مصرف مکمل دام و طیور

برای بسیاری از تولیدکنندگان آمار اهمیت زیادی دارد، چراکه سبب می شود تا توان بیشتری در دور رقابت حضور داشته باشند و محصولات بهتری تولید کنند. هر ساله گزارش هایی در مورد آمار تولید و استفاده از مکمل ها و سایر جیره های دامی منتشر می شود که بسیار مورد توجه است. سعی کرده ایم در این قسمت جدیدترین آمار را در مورد بزرگترین تولیدکنندگان مکمل دام و طیور ارائه بدهیم.
کشورهای عمده تولید کننده مکمل دام و طیور، قطب های برتر کشاورزی و دامپروری در جهان هستند که از آن جمله آمریکا، روسیه، چین، ژاپن ، کانادا، انگلستان، هلند، فرانسه، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، شیلی، پرو، اکوادر، مکزیک را می توان نام برد. درکشورهایی مانند هلند، فرانسه، کانادا و سوئیس 17 درصد کارخانجات 80 درصد ظرفیت تولید مکمل دام و طیور درسطح جهانی را به خود اختصاص داده و در حال حاضر آمریکا، روسیه، چین و ژاپن به ترتیب مقام های اول تا چهارم در تولید مکمل دام و طیور و آبزیان را به خود اختصاص داده اند.
این آمار نشان دهنده اهمیت فوق العاده صنعت مذکور در کشورهای پیشرفته است. از سوی دیگر باید به این مورد هم توجه داشته باشید که هرساله سود بالایی از تولید، فروش و صادرات مکمل دام و طیور نصیب کشور ها و کارخانه ها می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۳۲
پویا همگام