گروه پویا دام همگام

روش آنالیز میزان چربی پودر چربی دامی

شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

خرید پودر چربی دامی

پودر چربی های خالص با اینکه درصد چربی خام بیشتری نسبت به نمونه های کلسیمی دارند ولی چون قدرت هضم کم تری در دستگاه گوارش دارند، انرژی خالص بیشتری در مقایسه با پودر چربی های کلسیمی تولید نمی کنند.  پودر چربی های کلسیمی دارای درصد بالاتری از اسیدهای چرب غیراشباع به دلیل تشکیل سریع تر و بیشتر میسل ها در روده که لازمه جذب روده ای چربی است، قابلیت هضم بالاتریی دارند. لازم به ذکر است همه پودر چربی های کلسیمی لزوما دارای اسیدهای چرب غیر اشباع نیستند.

از روش NRC می توان برای اندازه گیری و محاسبه انرژی استفاده کرد. در حال حاضر این روش به عنوان یکی از دقیق ترین روش ها برای آنالیز میزان چربی پودر چربی دامی شناخته می شود. البته روش های دیگری هم وجود دارند که می تواند از آن ها استفاده کرد اما قبل از هرکاری باید روش مورد نظر صحت سنجی شود وگرنه مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد. توصیه می شود برای سنجش میزان چربی در این محصول از متودهایی استفاده شود که استانداردهای جهانی را به همراه دارند که در این مورد توصیه ما استفاده از روش بهینه شده NRC است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۷
پویا همگام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی