گروه پویا دام همگام

مقدار مصرف توکسین بایندر چند جزئی

جمعه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۱۵ ب.ظ

تولید بهترین توکسین بایندر در اصفهان

شرکت های فعال در صنعت تولید انواع توکسین بایندر، انواعی از توکسین های چند جزئی را نیز تولید می کنند که بسیار مرغوب بوده و اثر بخشی بالایی در خنثی کردن سموم موجود در جیره غذایی دارد. این نوع توکسین می تواند طیف وسیعی از سموم قارچی و مایکوتوکسین ها را جذب خود نموده و بدن دام را از این سموم در امان نگه دارند. برخی از دامداران زمانی که توکسین بایندر چندجزیی خریداری می کنند، در استفاده از آن و مقدار مصرفی سردرگم می شوند.

خوشبختانه اکثر تولیدکنندگان دستورالعمل کامل برای استفاده از محصولات خود را در اختیار شما قرار می دهند اما در کل لازم است بدانید که تفاوت چندانی در استفاده از توکسین بایندر چند جزیی و سایر توکسین بایندر های معمولی وجود ندارد و می توانید به همان شکلی که از سایر توکسین بایندر ها استفاده می کردید از نوع چندجزیی آن هم استفاده کنید. با این حال توصیه ما این است که قبل از هرکاری حتما دستورالعمل درج شده روی محصول را مطالعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی