گروه پویا دام همگام

مقدار مصرف توکسین بایندر

یک رابطه مستقیم میان ترکیبات موجود در توکسین بایندر و مقدار مصرف آن وجود دارد. در حقیقت این ترکیبات توکسین بایندر هستند که مقدار مصرفی در هربار را معین می کنند. تاثیر برخی از ترکیبات در این فرایند بیشتر و برخی دیگر کمتر است. یکی از ترکیبات مورد توجه در بسیاری از توکسین بایندر ها عصاره گیاهی است. از آنجایی که عمده سموم قارچی به بافت کبد آسیب وارد می نمایند و این آسیب ها سبب افزایش تجمع چربی در کبد می شوند، سلول‌ های کبد را دچار تخریب می نماید. لذا جهت حفظ سلامت کبد از ترکیبات سیلی مارین و سیلی دیانین جهت کاهش عوارض کبدی سموم قارچی استفاده شده است. دی لیمونن، بتامایرن، آلفاپنین، کاریوفیلین و اکتانال ترکیبات موثره گیاهی موجود در توکسین بایندر هستند.

کاریوفیلین باعث کاهش التهاب در بافت هایی مانند مغز می گردد که اثرات التهابی توکسین را کاهش می ‌دهند. با توجه به این ویژگی باید به درصد این ترکیبات در توکسین بایندر توجه کنیم. گاهی درصدهای کمی از این مواد در محصولی که خریداری کرده ایم استفاده شده است که در این صورت استفاده کمی بیشتر از توکسین بایندر مشکلی ایجاد نمی کند. هرچند توصیه می شود که حتما در هنگام استفاده از توکسین بایندر حتما مقادیر مصرفی با توجه به توصیه های نوشته شده روی بسته بندی از سمت کارخانه باشد. آزمایشات زیادی روی توکسین بایندر ها قبل از ورود به بازار انجام می شود. به همین دلیل بهترین توصیه برای استفاده همان دستورالعملی ارائه شده توسط کارخانه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی