گروه پویا دام همگام

پودر چربی چیست؟

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

پودر چربی برای خوراک دام، یک ماده صنعتی- تجاری است که در کارخانه ها، تولید و فرآوری می ‌شود. این پودر به رنگ سفید تا کرمی روشن است و ساختار شیمیایی آن بر اساس تری گلیسیرید پایه ‌گذاری شده است. ویژگی های فیزیکی و خصوصیات این پودر شامل کمتر از یک درصد رطوبت می باشد. در ساختار این پودر مغذی، اسید پالمیتیک، اسید استئاریک و اسید اولئیک وجود دارد. درصد انواع اسید در این پودر متفاوت است و باعث می شود خلوص آن کاهش یا افزایش داشته باشد.

تولید کنندگان پودر چربی، بر اساس استراتژی که برای تولید محصولات مختلف در نظر می گیرند، انواع پودر را با ترکیبات مختلف با درصد متفاوت تولید می کنند. قیمت پودر چربی ایرانی و قیمت پودر چربی خارجی متفاوت است. این مکمل ها به صورت پودری گرانولی یا پرک شده هستند و در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی ارائه می ‌شوند. برخی از انواع پودر چربی برای خوراک دام حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی یا اکسید کلسیم هستند. در حالت دوم، به مکمل، پودر چربی کلسیم‌ دار گفته می شود. برای نگهداری این مواد باید آنها را دور از نور خورشید و در شرایط خشک و خنک نگهداری کنید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی